1 Temmuz 2013 Pazartesi

Cem Yılmaz Levent Kırca'ya Neden Laf Söylüyor

Komedyen dünyasında boy gösteren demogaji ile ligili yeni sözler ortaya çıkıyor. Cem Yılmaz, Levent Kırca'nın " Taksim Gezi Parkı olayları sırasında attığı tweet'leri neden siliyorsun" sözlerine "İhtiyar seni ciddiyete davet ediyorum. Senin dengin değilim. Ben komedyenim..." diye cevap vermişti. Hadibe Levent Kırca, Nevşehir’in Ürgüp İlçesi’ndeki Perissia Otel’de oynayacağı ’İçeridekiler’ adlı tiyatro oyunu öncesinde gazeteciler aracılığı ile bütün sanatçı dostlarına çağrı yaptığını söyledi. Kırca, bir gazetecinin Cem Yılmaz ile arasındaki tartışmaları hatırlatması üzerine, "Tavuk olsaydım tavukları, at olsaydım atları çağırırdım. Sanatçı olduğum için sanatçıları çağırıyorum. oruç ayı nedir Diyorum ki; bu kavga tek başına Levent Kırca’nın ya da bu iş için ortalarda olan 3 sanatçının vazifesi değil. Atatürk’ün de dediği gibi, ’Sanatçı, alnında ışığı ilk gören kişidir.’ Onun için sanatçılara demokratik olarak korkmadan, kaçmadan, yandaşlık yapmadan Cumhuriyet’e sahip çıkmaları çağrısı yapıyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder